Dag 6, vr 23 mei, Berlancourt, 50km, totaal 395 - Reisverslag uit Berlancourt, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 6, vr 23 mei, Berlancourt, 50km, totaal 395 - Reisverslag uit Berlancourt, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 6, vr 23 mei, Berlancourt, 50km, totaal 395

Blijf op de hoogte en volg Paola

25 Mei 2014 | Frankrijk, Berlancourt

Kilometers korenvelden maar nog geen bakker tegengekomen, totaal geen winkels onderweg. Elk dorp bestaat uit 20 huizen en een kerk. Om 12 uur was ik in St. Quentin, dan maar een restaurant want daarna kom ik niks meer tegen. Zo zat ik om 12 uur aan een steak met gorgonzola saus en gebakken aardappeltjes. Je kan het maar vast binnen hebben.
Vanmiddag weer een bui van een half uur, één vrachtwagen is genoeg om eruit te zien alsof je net een modder gevecht gewonnen hebt.

voor vannacht een geweldige plek gevonden, 'La case de Santiago'. Twee gepensioneerde psychologen bieden opvang aan probleem jongeren en aan Santiago-gangers, ook als laatstgenoemde geen problemen hebben.
De man heeft als hobby deux-chevauxs restaureren. Daartussen liep nog een plaatje van een kleindochter rond. Ze nodigde mij uit voor het diner, geweldig. Onderwerpen als immigeatie, euro en eu en dat in mijn beste Frans haha.

een halve fles rode wijn achter mijn kiezen, zal ik lekker slapen.....

  • 25 Mei 2014 - 21:20

    Manny:

    Mooi geschreven ik zal je af en toe volgen, en de verhalen lezen wat je zoal beleefd.
    Groet Manny

  • 25 Mei 2014 - 21:37

    Leny:

    Leuk om al je belevenissen te lezen.Zo ontdek je maar weer hoe geweldig gastvrij mensen kunnen zijn.Ben benieuwd naar je volgende ervaringen.Succes met doortrappen!

  • 25 Mei 2014 - 21:50

    Inge:

    Hoi Paola,

    Even wat verslagen achter elkaar gelezen, wij waren zelf ook even op pad.
    Vreselijk nieuws wat je dan zo onderweg meekrijgt, ik hoop dat je door het fietsen je gedachten kan verzetten. Fijn dat je trouw verslagen maakt, zo kunnen we echt meeleven.
    Doe je af en toe het ook wat rustig aan voor lijf en ledenen? En genieten van wat je ziet onderweg?

    Knuffel, Albert en Inge

  • 25 Mei 2014 - 22:14

    Yvon:

    Begon me al zorgen te maken, want zag al twee dagen geen verslag verschijnen. Gelukkig, vandaag weer nieuws van onze stoere meid. Goed dat er zoveel goede mensen zijn, je zou het bijna vergeten als je hier het nieuws hoort of leest. Kijk, dat is ook wat deze reis je oplevert, een andere kijk op mensen. De foto waarop je het gla heft met je gastheer -en vrouw zag er gezellig uit. Alleen heb je volgens mij geen wijn nodig, want je zal aan het eind van de dag en de nodige kilometers zo ook wel slapen. Szzzzz snurk ze straks! En niemand die er van wakker ligt, dus maak maar lekker veel lawaai!
    Hoop dat verder alles goed is met je.

    Nou, nog even doorbijten, nog maar een kleine 2000 kilometertjes (o mijn god, moet er niet aan denken!).
    Liefs,
    Yvon

  • 26 Mei 2014 - 12:07

    Tom:

    We volgen je op de voet !!! ( wat een foute woordspeling)
    Gewelding dat je elke dag een verslag maakt.

    succes

    Tom

  • 26 Mei 2014 - 13:24

    Marjan:

    Ha Paola,
    Leuk om je fietstocht en avonturen te kunnen volgen. Je schiet lekker op. Goed zo.
    Marjan

  • 27 Mei 2014 - 23:10

    Jasmijn:

    Haha, "je kan het maar vast binnen hebben".... ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 15439

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: