Dag 7, zal 24 mei, 49 km Compiegne, totaal 444 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 7, zal 24 mei, 49 km Compiegne, totaal 444 - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 7, zal 24 mei, 49 km Compiegne, totaal 444

Blijf op de hoogte en volg Paola

26 Mei 2014 | Frankrijk, Compiègne

Uitgezwaaid door die lieve mensen weer op de fiets, donkere lucht, veel wind.
Mijn gedachten zijn vandaag bij de uitvaart van Marijn en het verdriet van zijn ouders, broer en vrienden. Het heeft een ongelooflijk gat geslagen in hun vriendengroep. Trots op mijn zoon die een mooie speech gehouden heeft en prachtig dat Marijn door zijn vrienden naar het graf gedragen is.

Onderweg was er geen klap aan, wilde even koffie drinken in een restaurant. De eigenaar opende de deur en keek me aan of ik een besmettelijke ziekte had. Nee, geen koffie, alleen eten. Ik zag er ook niet uit in mijn druipende, rode regengeval met pet.
Om drie uur geland in Compiegne, uurtje in lunchroom gezeten, wachten tot vier uur want dan kon ik mijn pelgrimshuis, onder de kerk, in. Een slaapzaal voor tien mensen.
Er was nog één Nederlander, heel vreemd hoor samen in zo'n zaal slapen. We hebben samen een hapje gegeten, wel weer gezelliger dan in je uppie. Ik moest wel lachen. Die man staat om zeven uur op, voor acht uur op de fiets. Hij heeft bijna al zijn overnachtingen al gereserveerd in Nederland, bang dat ie geen slaapplaats kan vinden.
Wat ben ik dan toch cool haha, rond de middag kijk ik waar ik ongeveer uit ga komen en wat er in de buurt is. Gaat Tot nu toe goed.
Om tien uur moet het licht hier uit haha, met de kippen op stok. Slapen maar want ik zal morgen ook vroeg wakker zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 15451

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: