Dag 5, do 22 mei, Bony, totaal 345 km - Reisverslag uit Bony, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 5, do 22 mei, Bony, totaal 345 km - Reisverslag uit Bony, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 5, do 22 mei, Bony, totaal 345 km

Blijf op de hoogte en volg Paola

22 Mei 2014 | Frankrijk, Bony

Weer een fantastisch ontbijt gekregen, mensen willen je echt verwennen. Vanmorgen vertrokken met droog weer, veel wind. Voor Cambrai begon het te gieten. Als puber had ik al een hekel aan zweterige regenkleding dus stug door fietsen. In Cambrai Koffie gedronken, een heel mooi centrum, prachtige kerken en gebouwen maar met regen ziet alles er triest uit. Om Cambrai uit te komen viel ook niet mee, wel drie rondjes om de kerk met een brullende navigatie haha. Na Cambrai klimmen, klimmen, klimmen en toen brak de zon door.
Tot nu toe de meest zware dag, ook door het slechte weer, hoort er helaas ook bij.

Mensen kijken, groeten, je bent toch een beetje een bezienswaardigheid. In Vlaanderen was ik in een dorpje op de markt wat fruit kopen. De kooplui kwamen achter hun kraam vandaan. Een vrouw alleen bla bla bla . En waar zou ik dan slapen. Ik werd gelijk uitgenodigd voor een etentje en kon blijven slapen haha. Ik moest ook op de foto met één van hen, kreeg gelijk een paar dikke zoenen. Niet echt erg, was ongeveer 35 jaar en zag er goed uit haha.

Ik was vandaag wel moe. De eerste slaapplek was vol, nu bij een boer die een schuur verbouwd heeft, kost ook nog 59 euro pff. Eerst een half uur onder de douchen gestaan. Lekker eend gegeten. Nu onweert het, slapen maar....

• 22 Mei 2014 - 23:33

Brigitte Cammel:

Hey Paola,

Ik lees je verhalen hoor, geweldig en dat helemaal alleen!
    Vind het echt heel knap, je fietst toch heel wat kilometers op een dag!
    Heel veel succes.....het gaat je lukken! Xxx

• 23 Mei 2014 - 07:16

Rudi Ruesink:

Ha Paola,
    Mooie verhalen hoor en leuk geschreven!! Fietsen en regen horen nu eenmaal bij elkaar, niet aan denken gewoon negeren en genieten van de omgeving. hoe zuidelijker je komt hoe mooier het wordt!!
    Veel succes.
    Rudi

• 23 Mei 2014 - 14:43

Anja Verhagen:

Hey kanjer,

Heb net met veel plezier je verslagen van dag tot dag gelezen, wat een avontuur en je bent pas 6 dagen onderweg.
    Geniet ervan en ik blijf je volgen vanuit Griekenland!!

Succes, Anja Xx

• 23 Mei 2014 - 20:48

Dinphy Hilgerdenaar:

Leuk om je zo te volgen. Ik lees elk berichtje met plezier. Denk steeds: "Ze doet het toch maar."
    Liefs Dinphy.

• 23 Mei 2014 - 23:01

Yvon Melchers:

Hey Paola,

Nou, deze digibeet is het vandaag - eindelijk - ook gelukt om je reisverslag te kunnen lezen. Wil het liefst de oude laptop de schuld geven. maar vrees toch dat ikzelf de reden ben van het feit dat het niet eerder gelukt is. Maar ach, ik weet je nu te volgen en kan dat nog vijf weken doen. Want het gaat je lukken, jij komt in Santiago aan. En hoe voel je je? Gaat het fysiek een beetje? Voel je je (los van alle aandacht ) niet eenzaam? Ach, soms kun je je juist eenzamer voelen in gezelschap..... Nou, meissie, ik vind het super knap van je al helemaal op de fiets in Frankrijk terecht bent gekomen, maar je moet nog wel een stukje. Komt goed. Lekker slapen en laat je op zijn tijd maar lekker verwennen, al is het maar met een lekker ontbijtje. Over negers zal ik het hier maar niet hebben :).
    Veel liefs,
    Yvon

• 24 Mei 2014 - 10:00

Leny:

Hè hè ,eindelijk je juiste site gevonden van jouw reisverslag.

• 25 Mei 2014 - 16:46

Inge:

Hey vriendinnetje,

Heb eindelijk je site opgezocht om je te kunnen volgen. Leuk al die verhalen en wat goed dat je dit allemaal doet. Laat je niet tegenhouden door wat weersomstandigheden, er zijn ergere dingen! Hoe gaat het met je knie en stuitje? Super knap allemaal van je, maar missen je wel hier, maar dat komt wel goed dadelijk. Hou vol, we blijven je volgen.

Dikke kus van
    Inge en Rens