Dag 31, Di 17 juni, Burgos, 72 km, totaal 1854 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 31, Di 17 juni, Burgos, 72 km, totaal 1854 - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 31, Di 17 juni, Burgos, 72 km, totaal 1854

Blijf op de hoogte en volg Paola

19 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Vandaag de verjaardag van mijn dochter Jasmijn, 23 jaar. Waar blijft de tijd? Niet fijn om niet op de verjaardag van je kind te zijn. Vorig jaar was ze zelf op haar grote reis.

Slecht geslapen, was een oordop kwijtgeraakt. Met de Belgen ontbeten en op pad richting Burgos. Flink klimmen eerste deel binnendoor, tweede deel over de N weg gefietst, even 20 km afsnijden maar ook met veel klimmen. Iedereen die je spreekt op de fiets heeft van het klimmen de buik wel vol. Nog iets van 600 km, wordt echt een mentale kwestie nu.
Morgen eerst een rustdag houden in Burgos, wat ik tot nu toe gezien heb, echt een prachtige stad met een zeer imposante kathedraal.
Ik heb in ieder geval een lekker hotelletje nu. Even lekker kleren wassen, beetje uitslapen, niet gewekt worden door die ritselende marsmannetjes met hun mijnwerkerslampen en niet om tien uur licht uit.

  • 19 Juni 2014 - 22:31

    Leny:

    Wacht maar tot je die prachtige kathedraal van Santiago de Compostella ziet......... En je de pelgrimsmis meemaakt.
    Je gaat écht lekker

  • 20 Juni 2014 - 02:03

    Manon:

    Nou schattie jij doet het goed nogsteeds in jou race ik maak e diepe buiging en klap vooje !!!!!!!!
    Het zal niet mee vallen maar j mag en kan trots zijn op jezelf !!!!!!!!!! En natuurlijk nov gefeliciteerd met j xochter x x x
    Ik ben al thuis en kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik hier ben en weer in mijn eigen bedje lig min reisje was vanuit d andere kant niet z'on suc6 dat heb ik weer e heel verhaal met e man met ontzettend veel ego en zelfmedelijden pfpfpf en mee lijden dat is voor mij voltooid verleden tijd hij had heimwee en uiteindelijk vond hij het erg belangrijk om vanavond al in zijn dorpskroeg te zijn en liet mij mooi voor op straat wachten tot ik opgehaald zou worden dus liet mij staan mijn Jelle zei ik zou hem eigenlijk uit d kroeg moeten sleuren wat e ongelikte beer ......
    We kwamen in e file terecht en meneer zijn ego kwam naar voren zo erg dat ik bijna uitgestapt was ik kreeg zelfs te horen dat hij het wel erg logisch vond dat ik in die 20 jaar geen man heb kunnen vinden hahahaha ze bestaan nog de conservatieve zelfmedelijdende mannen hahahaha
    jij gaat lachen ECHT het is weer niet te geloven zijn vrouw net begraven onder tussen verliefs worden en dan ook nog met mij aan eillen pappen MIJN GOD BEGRIJP JIN NIG HOE HET LEVEN IN ELJAAR STEEKT ???Als j morgen gaat bidden steek dan als je blieft voor min HEEL WAT kaarsen aan PLEASE
    AND DON'T FORGET ♡ YOU CAN DO IT ♡GO FOR IT DIKKE KNUFFELS X X X X X X X X X X X

  • 20 Juni 2014 - 02:06

    Manon:

    Sorry voor alle typfouten maar dan wil ik te snel ik hoop dat je eruit komt ;-()))

  • 20 Juni 2014 - 16:56

    Rudi:

    Zo dan, je schiet al lekker op!!
    3/4 van je avontuur zit er op, nog even doorzetten en je bent er!!
    Een kanjer ben je, maar ehhhh dat wist je natuurlijk al.
    xx
    Rudi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 15454

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: