Dag 30, ma 16 juni, Santo Domingo, 58 km, 1782 tot - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 30, ma 16 juni, Santo Domingo, 58 km, 1782 tot - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 30, ma 16 juni, Santo Domingo, 58 km, 1782 tot

Blijf op de hoogte en volg Paola

18 Juni 2014 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

De oordoppen hebben het goed gedaan vannacht. Ik schrok om half acht wakker, alle stapelbedden leeg haha. In restaurant ontbeten, kost niks hier. Een kopje koffie 1 euro. Vijf Oostenrijkers op mountainbikes kwamen ook ontbijten, begonnen gelijk te kletsen en eentje vroeg of ik over twee dagen Burgos met hem wilde bekijken haha. 's Avonds zat ik in restaurant, kwamen ze langs, herkende ik ze niet meer haha. Gezichten onthouden is niet mijn sterkste kant.

Ik ben denk ik wel een paar kilo afgevallen alleen niet daar waar ik het wil. Nog even dan passen beide borsten in één cup haha. Wel mega strakke benen gekregen.

Het landschap biedt vele vergezichten, prachtige bermen met klaprozen, vele heerlijk ruikende bremstruiken. Vandaag kwamen we een meisje met een bepakte ezel tegen. Zij was van Malaga naar Bordeaux aan het lopen. Een foto maken kostte 10 cent.
Onderweg passeerden twee belgen. Gezellig samen verder gefietst, iets gedronken. Zij hadden elkaar onderweg ontmoet en vinden de reis tegenvallen. De ene heeft de Camino twee x gelopen en vond dat een mooiere ervaring, meer contacten, meer in de natuur. Met fietsen ga je toch meer over de wegen.
De ene Belg wilde heel graag mijn routeboek lenen, hij was de zijne kwijt. Beetje vreemd, ik doorvragen maar wilde hij niet zeggen. Het is een echte belgenmop. Voor de pyreneeën sturen veel mensen overtollige bagage naar huis. Dit had hij ook gedaan. In plaats van routeboek 1 en 2 op te sturen had hij 1 en 3 opgestuurd. Wat heb ik gelachen. Hij heeft alles kunnen kopieren.
Gezellig pelgrim menu met hun gegeten.
En weer kwam ik het groepje Nederlanders van de pas tegen.

Weer haasten om op tijd in bed te liggen haha.... Tot morgen.

  • 18 Juni 2014 - 22:55

    Mam En Joop:

    Dag Paola, ik hoop dat mijn sms hebt ontvangen met de feliciatie van onze jarige Jasmijn. Nogmaals gefeliciteerde. Ze sms-te vandaag dat ze haar verjaardag viert als je terug bent. We volgen steeds je avonturen maar we gaan vrijdag een week naar de Moezel. Misschien lukt het ons je daar ook te volgen. Anders Wappen we wel even. Het allerbeste en zet maar door. Je bent er nu 'bijna '

    Liefs \Mam en Joop

  • 18 Juni 2014 - 22:55

    Leny:

    Leuk dat je zoveel contacten hebt,maakt de zware tocht toch iets gezelliger.Het einde
    komt in zicht.......nog ff flink doortrappen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 15447

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: