Dag 24, Di 10 juni, Lesperon, 83 km, 1427 totaal - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 24, Di 10 juni, Lesperon, 83 km, 1427 totaal - Reisverslag uit Lesperon, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 24, Di 10 juni, Lesperon, 83 km, 1427 totaal

Blijf op de hoogte en volg Paola

14 Juni 2014 | Frankrijk, Lesperon

Zat vanmorgen om acht uur al op de fiets, het moet toch niet gekker worden. Met 35 graden is het toch wel fijn om rond elf uur al de nodige kilometers gevreten te hebben. Ik was net een half uurtje aan het fietsen, kom ik toch een leuk klein plaatsje tegen met wel drie hotelletjes, ik gisteren maar zoeken. Deze stonden ook weer niet vermeld in mijn routeboekjes.

In dat plaatsje stond bij de kerk een Jacobs kruis met de precieze wandel afstand van 1000 km tot Santiago.
Vanmiddag om drie uur gestopt in klein dorpje. Bij de Marie kreeg ik de sleutel van een kleine gites, was lekker helemaal alleen. Lekker gedoucht, kleren gewassen, meloen gegeten en bij de buurman een lekkere stoel geleend om buiten heerlijk een boek te lezen.

Tegenover de gites was een restaurant, heerlijk gegeten op terras en ze hadden nog Wifi ook, boffen. Restaurant ging dicht om negen uur, kreeg nog een kop koffie en kon lekker blijven zitten. Ik was nog het enige wakkere wezen in het dorp. Ook maar weer slapen....

  • 14 Juni 2014 - 17:26

    Leny:

    Je gaat lekker Paola! Je gaat het zeker redden.Leuk die ver halen van jou over wat je onder weg allemaal mee maakt en tegen komt.Het is ook wel lekker om zo vroeg in de ochtend te starten en later op de dag,als het warmer wordt,te genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 15440

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: