Dag 22, Lacanau plage, zo 8 juni, 52 km - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 22, Lacanau plage, zo 8 juni, 52 km - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 22, Lacanau plage, zo 8 juni, 52 km

Blijf op de hoogte en volg Paola

13 Juni 2014 | Frankrijk, Lacanau

Vanmorgen 50 km opgeschoven naar de volgende, grootste badplaats. Ik heb hier vroeger ooit gekampeerd met de caravan maar herken er niks meer van, is ook wel 15 jaar geleden.
Vanmorgen afscheid genomen van mijn fietsmaatje Marcel. Jammer, was gezellig en je kan je ook een beetje optrekken aan elkaar. Hij meer aan mij (haha grapje) met zijn torenhoge kampeerbagage van 35 kilo. Ik zie hem in ieder geval 1 juli nog want we vliegen toevallig met dezelfde vlucht terug. Ben in ieder geval een lieve vriend rijker.

En voor de derde keer kwamen we Arnold en Riekte tegen, gezellig nog een laatste koffie gedronken. Ik zal ze vast nog wel tegenkomen in Spanje. Zij hebben electrische fietsen maar gaan om over Lourdes.
Marcel gaat na Santiago nog door naar Finisterre, 120 km zware route. Velen zien dit als eindpunt waar ze hun pelgrims kleren verbranden. Nou ik gooi ze wel gewoon weg haha.
Vanmiddag leuk hotel gescoord en lekker naar strand geweest.
Het is hier aardig druk, pinksterweekend. Het is nu bijna 12 uur en zit nog lekker op terras. Heel raar, maar ik voel me geen toerist.

  • 13 Juni 2014 - 15:59

    Addy:

    Hi Paola Lees zojuist je reisverslag dag 22 Even bijkomen aan het strand. Zag via mail dat je vandaag over de Pyreneeën bent. Je mag best heel trots zijn op de geleverde prestatie. Wat zul jij een fietskuiten hebben bij terugkomst, dat wordt een blikvanger in je omgeving. Nu door Spanje op naar Santiago. Zie weer uit naar je volgende reisverslag. Hou je taai. Groetjes

    Addy

  • 13 Juni 2014 - 16:27

    Henri:

    Hoi Paola,
    Vanaf mijn stoel en lezend lijkt het prima te doen en ook nog leuk. Je maakt wel wat mee, krijgt betere kuiten etc.. Waarom doen niet meer mensen dit?
    Maar....snap het al...veel succes verder en vooral veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 15449

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: