Dag 21, za 7 juni, rustdag Montalivet - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 21, za 7 juni, rustdag Montalivet - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 21, za 7 juni, rustdag Montalivet

Blijf op de hoogte en volg Paola

13 Juni 2014 | Frankrijk, Montalivet-les-Bains

Dit is vakantie. Heerlijk aan het strand. Kwam pelgrims tegen die ook bij de nonnen waren en een stel uit België, biertje gedronken.
Nieuwe krachten verzamelen om weer verder te gaan voor het zwaarste stuk. Blijf liever aan het strand haha.
Nog drie weken te gaan, best wel lang nog.
Ik hoor verhalen over hoe zwaar het is in Spanje dat ik soms twijfel of het me wel gaat lukken op mijn fietsje met die lamme hand en knietjes, over de billetjes niet gesproken.
Ik heb even helemaal geen zin meer om te fietsen, je bent toch echt gestoord om zoiets te ondernemen haha. Geen zin, dan maak je maar zin, zei mijn vader altijd. Ik kom er wel achter dat ik geen opgever ben en ga er van uit dat ik straks super trots het plein oprijd in Santiago, maar zover is het nog niet.

Ik had mijn Telefoon oplader laten liggen in hotel in Royan, balen. De eigenaresse van dit hotel was zo aardig. Ze ging gelijk kijken of ze er eentje had. Ze ging rondbellen en liep met mij mee naar een kiosk. Die man had een samsung lader maar smaller model. Gelukkig werkte die en mocht ik hem hebben pfff. Hadden jullie toch mooi zonder mij gezeten haha en had ik geen foto's meer kunnen maken.

Ben ik weer gered door die Fransen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 15445

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: