Dag 9, ma 26 mei, 31 km, Marines, 534 km totaal - Reisverslag uit Marines, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 9, ma 26 mei, 31 km, Marines, 534 km totaal - Reisverslag uit Marines, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 9, ma 26 mei, 31 km, Marines, 534 km totaal

Blijf op de hoogte en volg Paola

27 Mei 2014 | Frankrijk, Marines

En toen regende het weer. Zo snel mogelijk weg, om depressief van te worden. Vandaag twee klimmen van 7 tot 10% gehad, beiden bijna gehaald. Zag er weer uit als een Dalmatier vandaag, die Franzosen scheuren als gekken langs je heen over die modderwegen.
Eerste mogelijkheid, hotelletje 31 km. Die van gisteren was erg maar dit mag je geen kamer noemen, meer een kast, met alleen een daklichtje. Zelfs wifi doet het hier niet, straks in halletje maar blog bijwerken en beneden wat eten, lezen en slapen.
Niks leuks te melden verder. Hopen op beter weer morgen.

  • 27 Mei 2014 - 22:52

    Joep:

    Hallo Paola, sorry voor de latere reactie prachtig dat je deze hele fietstocht onderneemt, ik hoop dat je de rest van de reis behouden blijft van pech en dat de gezond en schade vrij aankomt in Santiago.
    Ik zal je verslagjes lezen, al weer bijna 2 weken erop zitten.

    Groeten joep

  • 28 Mei 2014 - 10:17

    Inge:

    Hoi Paola, jammer dat je nu al 2 slechte slaapplaatsen hebt gehad. Gauw vergeten en een rustdag is niet verkeerd gezien het tempo dat jij er op na houdt, niet normaal hoor, maar wel jij ;-) Leuke foto's ook!
    Petje af meid, we lezen met veel plezier mee,
    Knuf, Albert en Inge

  • 28 Mei 2014 - 19:46

    Yvon:

    Ik zal nooit meer klagen als ik een paar kilometers in de regen moet feitsen (zoals vandaag, want ook hier regende het de héle dag, getver).Trouwens, heb je de kleur van je lippenstift afgestemd op je regenkleding?
    Ondanks alle ontberingen zie je er nog leuk uit hoor!

    Liefs,
    Yvon

  • 28 Mei 2014 - 20:10

    Addy:

    Hoi Paola Ik heb je weer gevonden. Tof zoals je fietst. Wat een snelheid. Ik heb inmiddels alle dag-reisverslagen gelezen. Je maakt wat mee. Elke dag een ander avontuur. Leuke foto's en je ziet er prima uit. Ik blijf je volgen. Knuffel , Addy

  • 29 Mei 2014 - 02:17

    Theo Van Drunen:

    En toen... verdween jij in een soort Bermuda-driehoek?
    Mooi verslag tot nu toe en goed dat je het zo doorzet!
    Ik ben benieuwd naar het vervolg...

    Liefs,
    Theo

  • 29 Mei 2014 - 07:54

    Rebecca:

    Hey stoere griet ik hoop toch echt dat je mn regenponcho hebt meegenomen! Nou ja je mist niks want hier spoelen we ook weg. Hou je taai xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 15442

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: