Dag 32, rustdag Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 32, rustdag Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 32, rustdag Burgos

Blijf op de hoogte en volg Paola

20 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Lekker beetje uitgeslapen, goed ontbijtbuffet, ook wel een keer fijn. Mijn hotel ligt super, recht tegenover kathedraal. Beetje langs het water en de tuilerieen gewandeld en natuurlijk de kathedraal bezichtigd. Ik vind het gewoon wanstaltig zo veel pracht en praal, alles bladgoud wat er blinkt. Het lijkt meer een museum.
Het is één van de meest indrukwekkendste kathedralen die ik ooit gezien heb, op Vaticaan na. Het geduld om de info recorder af te luisteren had ik niet want dan duurt de rondleiding drie uur.

Lekker tapas gegeten met een Nederlands meisje en de voetbalwedstrijd tegen Australië gezien. Alle Nederlandse en Belgische fietsers hebben vanmorgen Burgos al verlaten. Dat was wel jammer want met een groepje kijken is toch leuker.

Ik ga genieten van mijn heerlijke bed, morgen weer in de mummyzak!!

  • 20 Juni 2014 - 18:00

    Peter En Judith :

    Hoi Paola,
    Super dat je nog steeds onderweg bent. Burgos was idd indrukwekkend. Er gaat nog veel mooi komen. Wij zij nu in Arzua en hoeven nog maat 45 km te fietsen.
    Groeten Peter en Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 15427

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: