Dag 1 18 mei 2014 - Reisverslag uit Vliedberg, Nederland van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 1 18 mei 2014 - Reisverslag uit Vliedberg, Nederland van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 1 18 mei 2014

Blijf op de hoogte en volg Paola

20 Mei 2014 | Nederland, Vliedberg

En dan zit de eerste dag er al weer op. Uitgezwaaid door familie, vrienden en buren hetgeen ik helemaal niet had verwacht. Het regende kaartjes, berichtjes en kleine presentjes. Nogmaals allemaal bedankt, zo leuk en lief.

Zonder hoge hakken en spannende jurkjes maar wel met twee sexy afritsbroeken, fittflopps en regenponcho, vandaag op weg met prachtig weer. Mijn eerste overnachting in een bed en breakfast in Rijkevorsel gepland. Ik belde vanmorgen of ik bij hun kon overnachten. Dat was prima, alleen waren ze niet thuis. De sleutel en instructiebrief lagen in de brievenbus. Na een heerlijke lasagne vergezeld met een goed glas wijn kwam ik dus aan in een leeg huis. Nog nooit zoiets meegemaakt, wat een gastvrijheid. Ik denk dat dit van mijn reis wel het meest luxueuze onderkomen zal zijn geweest. Met de eigenaren later nog een wijntje gedronken, zal nu wel goed kunnen slapen.
Ze vertelden me ook nog dat ze al twaalf jaar onderdak boden aan pelgrims maar nog nooit aan een vrouw alleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 15430

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: