Dag 28, za 14 juni, Puente la Reine, 72 km, totaal - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 28, za 14 juni, Puente la Reine, 72 km, totaal - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 28, za 14 juni, Puente la Reine, 72 km, totaal

Blijf op de hoogte en volg Paola

16 Juni 2014 | Spanje, Puente la Reina

Voor het eerst een superontbijt, jammer om weg te gaan op deze heerlijke plek. Ik laat Pamplona liggen, de route er omheen moet prachtig zijn en ben jaren geleden al in Pamplona geweest. Wat een mooie tocht, kronkelend tussen de bergen en rivier de Erra door. Ik werd vergezeld door prachtige roofvogels, wilde ze vastleggen met mijn camera maar dan was de vogel weer gevlogen haha.
En toen haalde ik Mark en Gerda in, de paar fietsende pelgrims zie je steeds weer terug, erg leuk.

Ik zit in een refugio, 32 man op zaal pfff, je bent pelgrim of je bent het niet haha. In het restaurant was een buffet voor de pelgrims, het leek wel kerst, echt fantastisch. Zat weer aan een zeer Internationale tafel met onder andere een paar koreanen, wijze oude Canadese vrouw en Marlies die op de pijnpoli in ziekenhuis in Breda werkt die mij attent maakte op een behandeling van aangezichtspijn, misschien iets voor JW.
Na het eten werd ik meegevraagd naar de grote kathedraal voor optreden van een groot koor. Ik moet zeggen, het was erg mooi, prachtige akoestiek.
Wel exact tien uur licht uit, dus haasten om weer te gaan slapen....

  • 17 Juni 2014 - 10:04

    Tom :

    Beste Paola,

    We zitten iedere keer met verbazing en bewondering te lezen, hoe je het iedere keer flikt. Geweldige verhalen. De eindstreep is in zicht, maar vooral geniet er van.

    Je volgende investering zal zeker het schrijven van een boek zijn; Hoe overleef een Hollandse meid tijdens een WK door Spanje fietst.

    Veel succes met de laatste Km.

    Tom

  • 17 Juni 2014 - 22:11

    B&B Simpel&Goe Rijkevorsel:

    Knap gedaan Paola !!!!
    We volgen je nog steeds en hebben veel bewondering voor u!
    Ik (Greet) overweeg om volgend jaar ook die rit te maken, dus als je tips hebt wat wel mee mag en wat niet, laat het me weten. (alle tips zijn welkom)
    Je hebt ons mailadres. (info@simpelengoe.be)
    De trekkers die hier komen logeren hebben nog geen verhaal bij, dus is het wel leuk om je te volgen.
    Hou de moed erin en we horen nog van je !

    Groetjes vanuit Rijkevorsel (België)
    Frans en Greet
    B&B Simpel&Goe

  • 17 Juni 2014 - 23:29

    Inge:

    Hey Paool,

    wat een leuke en geweldige verhalen. Je zou zo zin hebben om die tocht te gaan maken, maar helaas ik ben geen fietser! Super leuk dat je tussen de Spanjaarden de voetbal wedstrijd durft te kijken. Maar jij doet het wel. Ik mail niet zoveel, maar volg je wel. We missen je wel met tennissen. Ik heb mijn operatie gecanceld dus we kunnen weer volop toernooitjes afspreken (tijdens een wijntje/biertje/lunch in de stad!). JW komt regelmatig na zijn fitness even in de winkel een kopje koffie drinken, dus ik hoor dan ook van JW de verhalen.
    Heel veel sterkte nog met de laatste kilometers. Helaas zijn wij op 2 juli er niet om je te verwelkomen, maar zien elkaar daarna wel om al je verhalen live te horen.

    Heel veel liefs
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 15448

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: