Dag 13, vr 30 mei, 68 km, Chateaudun, totaal 706 k - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 13, vr 30 mei, 68 km, Chateaudun, totaal 706 k - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 13, vr 30 mei, 68 km, Chateaudun, totaal 706 k

Blijf op de hoogte en volg Paola

31 Mei 2014 | Frankrijk, Châteaudun

Vandaag weer heerlijk weer. Een nieuw slot gekocht en wat boodschapjes gedaan in Carrefour. Je moet echt veel bij je hebben want je komt vaak geen winkel of horeca tegen op die routes.
Prachtig mooie tocht weer, echt werken en zweten.
Dat scheef plassen, zo noem ik het maar, ben ik zo zat. Weer eens onder een boom in het hoge gras. Na tien minuten op de fiets krijg ik me toch een steek, niet normaal. Precies gestoken naast mijn anus, weet nog steeds niet door wat. Ik gelijk voelen, wapperen, daar sta je dan middenin een dorpje. Echt een bult, hoop niet dat er een angel inzit haha. In de azaron dan maar.

Voor de verandering was de Gites weer eens gesloten. Gelukkig was er een prachtige Chambre d'Hotes in de buurt, prachtig aan water.

• 31 Mei 2014 - 23:08

Ank:

Hoi meid,
    Eindelijk al je belevenissen tot nu toe kunnen lezen. Mooie verhalen.
    En ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Maar je doet het super.
    Het gaat je zeker lukken.
    Gr. Ank

• 01 Juni 2014 - 09:46

Leny:

Fijn dat je na al die regen ook weer lekker van de zon kunt genieten.Mooie locatie inderdaad.( goed om te onthouden voor als wij deze tocht willen gaan fietsen) Ben benieuwd naar je volgende ervaringen.Succes en lekker op de pedalen

• 01 Juni 2014 - 20:05

Rob :

Lieve Paola, tjonge tjonge Respect!!
    Wat een mooie foto's. Ik houdt je in de gaten. Suc6! X

• 02 Juni 2014 - 18:49

Inge:

Hoihoi,
    weer helemaal bij met lezen van je verhalen. Aan het eind heb je een heel mooi boek om uit te geven!
    We hebben zelf ook een rondje Maas gefietst maar ja afgezien van veel ooievaars, haalt het 't niet bij jouw prestatie.
    Leuk die lichtshow, doet me denken aan Glow in Eindhoven op de Catharinakerk.
    Genietze en blijf ons boeien met je mooie verhalen,
    Liefs Albert en Inge

• 02 Juni 2014 - 21:34

Greet En Frans:

Dag Paola

We hebben vandaag - na een heel druk weekend - uw reisverslagen nog eens bijgelezen ! Je bent al een heel eind gevorderd en hebt blijkbaar al heel wa t - het ene al leuker dan het andere - meegemaakt.
    Veel succes met het vervolg van uw tocht !
    We blijven je volgen en voor je duimen !

Vriendelijke groeten uit Rijkevorsel

Greet en Frans, B&B Simpel&Goe

• 02 Juni 2014 - 23:44

Mam En Joop:

Hallo Kanjer, wij zijn vandaag (maandag) weer thuisgekomen en hebben je verslagen gelezen. Je doet het fantastisch. Gelukkig dat je fiets gerepareerd kon worden en bijoznder al die leuke (?!) mensen die je ontmoet. Hopelijk blijft het weer je goedgezind. Geweldig dat je het niet opgeeft maar daarvoor ben je een v.d. Deure! Wij hebben een mooie vakantie gehad en daarbiij heel goed weer! Ons hotel was een voormalig klooster wat inhield dat allesm kraakte en barstte van de op- en afstapjes en deuren. Vanuit ons raam hebben we een stel ooievaars waar kunnen nemen.

Geweldig! Goeie reis verder en weldig dat we je zo kunnen volgen. Liefs van Mam en Joop

• 03 Juni 2014 - 18:23

Marjan:

Ha Paola,
    Goed te lezen dat je geniet van je tocht, hindernissen signaleert en gewoon doorzet.
    Geniet ervan.
    Xx Marjan