Dag 33, do 19 juni, 77 km Fromista, totaal 1931 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 33, do 19 juni, 77 km Fromista, totaal 1931 - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 33, do 19 juni, 77 km Fromista, totaal 1931

Blijf op de hoogte en volg Paola

20 Juni 2014 | Spanje, Frómista

Pap in de benen maar het moet vandaag weer gaan gebeuren. Als je eenmaal op de fiets zit dan gaat het wel weer.
De komende 200 km zijn voor Spaanse begrippen vrij vlak, open gebied, veel graanvelden en heel kaaĺ. Vandaag geen hond tegengekomen, zo stil. Om twee uur kreeg ik echt een bonkende kop van de hitte.
Na twee luxe hotel overnachtingen is het vandaag weer tijd voor een stapelbed. Zit ik op terras met een heerlijk biertje stappen Mark en Gerda uit het hotel naar buiten. Dat is dan wel weer even gezellig, samen het bekende menu gegeten. Normaal dineren is er niet bij want de Spanjaarden eten niet voor tien uur.

Morgen vroeg starten, toch geen andere mogelijkheid met de luidruchtige Amerikanen, in de middag is het bijna niet te doen met 35 graden. Langzaam begin ik af te tellen. Nog bijna 500 km te gaan. Over 12 dagen thuis...

• 21 Juni 2014 - 10:48

Rob Arts:

De laatste 12 loodjes..

• 21 Juni 2014 - 23:52

Inge:

Hoi Paola, weer bij gelezen, je gaat als een speer super!
    Ik heb nog wat leuke tips van vrienden van ons die in Santiago zijn geweest, maar dan op de luxe manier :-).
    Volgens hen moet je eten bij Arcado Marcelo vlak bij de kathedraal. Hij is zijn ster kwijtgeraakt en is toen een super tapas bar gestart. Het schijnt echt geweldig te zijn, doen dus! Hij zit op de Rua Hortes nr.1.
    Ze wisten ook een super slaapplek (wel top-end, maar goed, misschien wel lekker als toetje): chateau a Aquinta de Ouga, Paseo da Amaia 23 B, 034-981534636. ong. 131,= incl ontbijt, niet goedkoop maar schijnt erg goed te zijn.
    Hopelijk ga je het laatste stuk ook als een speer, en maak je nog veel leuke dingen mee.
    Het is nu bijna aftellen, spannend.
    Hou je goed, we gaan in gedachten met je mee,
    tot snel,
    LIefs Albert en Inge

• 22 Juni 2014 - 12:57

Manny:

Hai Paola
    Even jou verslag gelezen, ben weer bij nu.
    De laatste km hopelijk gaan die gemakkelijk voor jou.
    Het is een hele belevenis en ervaring die niemand je kan afpakken.
    Petje af en een dikke pluim voor jou
    You go girl.
    Kussies

• 22 Juni 2014 - 17:52

Jasmijn:

Je gaat lekker mammie! Nog minder dan twee weken, dat is toch niet normaal! Geniet van de mooie uitzichten, de vreemde talen, de onvoorspelbaarheid elke dag en het fietsen. Het is voorbij voordat je er erg in hebt. En dan ben je mooi in je uppie helemaal naar Spanje gefietst!

Love you!!