Dag 23, ma 9 juni, 99 km, totaal 1344 - Reisverslag uit Belin-Béliet, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 23, ma 9 juni, 99 km, totaal 1344 - Reisverslag uit Belin-Béliet, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 23, ma 9 juni, 99 km, totaal 1344

Blijf op de hoogte en volg Paola

13 Juni 2014 | Frankrijk, Belin-Béliet

Ik had het plan om vanochtend weer 50 km te fietsen, was dan aan het eind van de kust. Ik kon geen hotel vinden dus dan maar doorfietsen. De witte delen waren toch al een beetje verbrand en het was 35 graden, te heet.
Wat ben ik later op de dag weer aan het zoeken geweest. Ik zag wel dat er een refuge was, 6 km van de route maar had ik niet zo'n zin in. Weer met vreemden slapen, geen eten, geen wifi.
Uiteindelijk had ik geen keuze. Een oude Parijzenaar En Een Jong Meisje Van 21 Uit Quebec Canada. Ze waren net eten aan het bestellen toen ik daar binnenviel. Wat een geluk weer want er was natuurlijk niks in de omgeving. Ik had alleen nog een meloen in mijn aldi vriestas, wat een armoe. De chickenwings en salade waren heerlijk plus flensje wijn van de Parijzenaar. Douchje, bedje, slapen. Verder niks.....er is ook niks haha....

  • 13 Juni 2014 - 20:27

    Jw:

    Haha Niet zo eenkennig he ??.. ik zei je altijd al ....de moeilijkste wegen leiden je altijd naar de mooiste bestemmingen ...en als je stil blijft zitten op de bank gebeurt er niets.

    Successssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 15420

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: