Dag 20, vr 6 juni, Montalivet, 35 km, totaal 1193 - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 20, vr 6 juni, Montalivet, 35 km, totaal 1193 - Reisverslag uit Montalivet-les-Bains, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 20, vr 6 juni, Montalivet, 35 km, totaal 1193

Blijf op de hoogte en volg Paola

10 Juni 2014 | Frankrijk, Montalivet-les-Bains

Eindelijk aan de kust, met veerboot in Royan overgestoken. Ze hebben hier achter de duinen prachtige fietspaden aangelegd. Ben vroeger in dit gebied een aantal keren met de caravan op vakantie geweest maar herken niks meer. Prachtige stranden en lekker rustig. Net een hotelletje geboekt en zie dat ik de oplader van mijn telefoon in vorige hotel heb laten liggen, grrr, kan ik ook geen foto's meer maken. Aangezien je in Frankrijk amper een normale winkel vindt zal ik moeten wachten op een telefoonwinkel in een grotere plaats.
Nu eerst lekker niks, de zon schijnt, ff bijkomen.

Ik ga een wijntje pakken. Denk je aan Frankrijk, denk je aan wijn maar terrasjes, borreltjes zijn als je ze al tegenkomt, dicht maar hier gelukkig niet. Nu maar even lekker van genieten.
En toen kwam ik Jeanette in het hotel tegen, paar dagen geleden vlug onderweg ontmoet. Zij reist ook alleen, net zo gek als ik haha. Gezellig met haar gegeten.

  • 10 Juni 2014 - 21:15

    Yvonne:

    Hallo Paola.

    Even voorstellen:ik ben Yvonne en wij kwamen jou vorige jaar tegen op een feest in Bloemendaal. Vol bewondering heb ik je reisverslag gelezen. Respect voor de uitdaging die jij fietst. Wat een doorzettingsvermogen heb jij!!! Echt een sterke vrouw. Leuk om je te volgen. Suc6 en tot snel. Xxx

  • 10 Juni 2014 - 22:14

    Leny:

    Hoi Paola,
    Net terug van een lang weekend Oostduinkerke.Nu kan ik je weer volgen.Je gaat keigoed!!
    Super dat je al zo ver gevorderd bent

  • 12 Juni 2014 - 21:16

    Peter En Judith:

    Hoi Paola
    Goed om te lezen dat je nog onderweg bent. Wij zijn inmiddels in Belorado. 60 km voor Burgos. Hier fietsen we morgen naar toe en blijven daar ook een dag om uit te rusten en rond te kijken. Heb je de klim vanuit St Jean Pied de Port er inmiddels op zitten? Wij vonden die erg zwaar. We zin de beklimming smiddags om twee uur begonnen. Vroeg in de ochtend was beter geweest. Met ons gaat het goed. We liggen zo goed op schema dat we af en toe een rustdag kunnen nemen. Nog veel fiets plezier. Groeten van Peter en Judith.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 15345

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: