Dag 18, wo 4 juni, Aulnay, 65 km, totaal 1068 - Reisverslag uit Aulnay, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 18, wo 4 juni, Aulnay, 65 km, totaal 1068 - Reisverslag uit Aulnay, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 18, wo 4 juni, Aulnay, 65 km, totaal 1068

Blijf op de hoogte en volg Paola

08 Juni 2014 | Frankrijk, Aulnay

Het was weer een zwaar dagje, windkracht 5 tegen met veel regen. Niet bij stilstaan, gewoon doorgaan. De natuur is nog steeds even prachtig, dorpjes nog steeds zo dood als een pier.
In de gites kom je nog wel pelgrims tegen, verder nauwelijks.
Vanavond weer een gites weten te scoren bij een hoogbejaard echtpaar. Keurig huisje, drie stapelbedjes, oordoppen maar weer in. Ik vind het helemaal niks dat er boven je een ligt te draaien, bang voor instortingsgevaar haha. Ik vind het ook niet echt wennen met al die vreemde mensen slapen maar je gaat het ook heel gewoon vinden op één of andere manier.

Nog bijna vier weken te gaan, hoe lang hou ik dit nog vol haha.
De dag zit er weer op, weer geen wifi hier. Jullie moeten dus even wachten op mijn verhaaltjes.

  • 09 Juni 2014 - 13:49

    Addy:

    Hoi Paola

    Wat een dappere Paola ben jij. Door weer en wind op naar Santiago. Je fietstassen en extra bult maken wel dat het in de bergen steeds moeilijker zal gaan en langzamer. Vandaag maandag 9 juni is het bij ons ook verschrikkelijk weer met veel onweer en regen en hoge temperaturen. Hoop dat jouw vrije dagen aan de kust lekker warm, droog en zonnig zullen zijn. Worden de bleke delen ook bijgekleurd. Daarna het gas er op en richting Pyrenëen. Hou je taai en tot het volgende reisverslag. Groeten Addy

  • 09 Juni 2014 - 15:26

    Yvon:

    Hoi Paola,

    Oh meid, wat een gedoe. Ik bewonder je voor je moed om dit hele avontuur in je eentje te ondernemen. Het zou niets voor mij zijn (of ik moet het hier zo zat zijn thuis, en ja, die momenten zijn er best met drie mannen, pardon vier, die nogal eens iets laten slingeren). Ook dat gebrek aan privacy....brrrr!
    Maar jij doet het! Ondertussen lig jij nu waarschijnlijk te bakken in het zonnetje en zit ik hier binnen terwijl de bliksemschichten de kamer verlichten. En dat om 15.00 uur!!
    Ik hoop trouwens niet dat je het gebrek aan luxe al te gewoon gaat vinden, want we zouden nog een weekendje weg en wat mij betreft mag een beetje luxe nog wel. Zeker om onze langdurige vriendschap te vieren, want dat is wel iets om bij stil te staan! Nou, ik ga zo eens even lekker in bad (oeps, daar moet je nog een paar weekjes van buiten of zit je in een vier sterren hotel aan de kust?). Pas goed op jezelf, want ik wil graag alle verhalen uit je mond horen en niet alleen door de korte, maar informatieve verslagen op de hoogte gehouden worden!

    Liefs,
    Yvon

  • 09 Juni 2014 - 19:08

    Piet-Jan Wijffels:

    Hallo Paola,

    Wat goed van jou, in je eentje naar Compostela. Ik dacht dat dit mannenwerk was, maar jij doet het, en nog wel alleen. Fantastisch, dat noem ik karakter hebben. geen woorden maar daden. Ik zie dat je dicht bij de Spaanse grens bent, dus over de helft. Ik duim voor je. Ik wens je veel moed,moraal en succes tot het einde en goed weer natuurlijk, na al die tegenwind.

    Groetjes

    Pietjan

  • 09 Juni 2014 - 19:30

    Greet En Frans:

    Dag Paola

    Zoals je merkt, volgen we jou nog steeds! Petje af voor jouw prestatie, hoor!
    We blijven voor je duimen en zijn er van overtuigd dat je uw tocht met succes zult volbrengen.
    Daarvan waren we overigens enkele weken al overtuigd na de babbel op het terras van onze B&B.
    Geniet de komende dagen eerst wat van het strand en de zee en daarna op naar Santiago !

    Groetjes uit Rijkevorsel

    Greet en Frans

  • 10 Juni 2014 - 06:38

    Martien:

    Ik volg je regelmatig.
    De Pinsteren zit erop dus eerst maart eens kijken.
    Heel de nacht heeft het geonweerd en geregend.
    Met bakken viel het eruit.
    Jazz in Duketown heeft stilgelegen.
    Ook heel veel zon dus het was weer fijn.
    Vandaag met een kleinkind naar de Efteling want het
    schooljuf heeft een studiedag!!.
    De beurs gaat goed dus gewoon wegblijven.
    Volhouden en ik zal aan je denken.

    Martien.

  • 10 Juni 2014 - 15:01

    Marian Van Geijn:

    Hallo Paola, Kwam er gisteren achter dat je aan het fietsen was geslagen en heb gelijk maar alle reisverslagen gelezen. Hoe kom je toch op het idee? En dan nog wel alleen? Nou ik blijf je volgen, want je reisperikelen zijn veel te "amusing". Ik kan me jou helemaal voorstellen overal altijd wel weer om te lachen. Ik hoop dat je knietjes en je huis- tuin -en- keukenfiets het halen en ik blijf je volgen vanuit Amerika. Heel veel liefs XX Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 15423

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: