Dag 15, zo 1 juni, Tours, 55 km, totaal 836 km - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 15, zo 1 juni, Tours, 55 km, totaal 836 km - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 15, zo 1 juni, Tours, 55 km, totaal 836 km

Blijf op de hoogte en volg Paola

03 Juni 2014 | Frankrijk, Tours

Op schema, boekje 1, eindigt in Tours, van 3 is uit. Precies twee weken onderweg, één derde van de reis en de tijd zit erop. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik ben blij dat ik een dagboek bijhoud anders zou ik geen benul meer hebben, waar, wanneer ik overnacht heb. Geen benul meer welke dag het is. Het lijkt zo lang geleden dat ik vertrokken ben en ook weer niet.
Elke dag is anders en ook weer hetzelfde. Fietsen, eten kopen, eten, slaapplek scoren, dagboekje bijwerken, blog erop zetten als het lukt met al die wiebelig wifi in Frankrijk.

In de late middag in Tours aangekomen. Bij een kerk zag ik Nederlanders staan, bleek dat pelgrims daar mochten slapen, bij de nonnen. Een non bracht ons naar de slaapplekken. Ze vroeg nog wel of ik getrouwd was, oui, oui haha. Mooie plek, helemaal blij, bleek dat we wel om negen uur binnen moesten zijn. Ik probeerde nog een uurtje te rekken maar ze was onverbiddelijk. Geen wifi, wat doe je dan om negen uur, slapen.
Wel jammer, leuke stad met veel gezellige terrasjes

  • 04 Juni 2014 - 12:52

    Ronald En Jolanda:

    Hoi kanjer,
    goed te horen dat je al weg bent...
    leuk je verslag te lezen.
    succes, tot t volgende verhaal.
    RonJo xxx

  • 04 Juni 2014 - 13:09

    Henri:

    Hallo Pelgrim,
    Geweldig om te lezen, nooit verwacht dat je voorbij Belgie zou komen, alhoewel....jij geeft niet op. Hopelijk blijf je tijd maken voor het verslag, wel goed de slaapadressen noteren voor mijn reis....
    groeten
    henri

  • 04 Juni 2014 - 13:38

    Addy:

    Hi Paola Je bent een echte pelgrim, weg uit het drukke Hollandse leven en leven als God in Frankrijk, van dag tot dag. Tof om je verslagen elke keer te lezen. Ik reis met je mee op de landkaart. Succes met de tocht.

    Addy

  • 04 Juni 2014 - 16:46

    Theo Van Drunen:

    Hoi Paola,

    Leuk om jouw verslagen te lezen! Het leven wordt een stuk simpeler op zo'n tocht, nietwaar?
    Ik blijf je online volgen...

    Groetjes,
    Theo

  • 06 Juni 2014 - 07:24

    Rudi Ruesink:

    Ha globetrotter,
    Mooi hoor die verslagen, erg leuk om te lezen.
    Wat kan het leven toch simpel zijn zonder alle verstoringen van buiten!!!

    Ik blijf je volgen,
    Groetjes,
    Rudi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 15424

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: