Dag 8, zo 25 mei, 69 km, Ste Genevieve - Reisverslag uit Sainte-Geneviève-des-Bois, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu Dag 8, zo 25 mei, 69 km, Ste Genevieve - Reisverslag uit Sainte-Geneviève-des-Bois, Frankrijk van Paola Deure - WaarBenJij.nu

Dag 8, zo 25 mei, 69 km, Ste Genevieve

Blijf op de hoogte en volg Paola

26 Mei 2014 | Frankrijk, Sainte-Geneviève-des-Bois

Poeh, heftig dagje. Allereerst om de stad uit te komen viel al niet mee. Mijn navi janken maar die zat gewoon fout, af en toe blonde verstand gebruiken.
Na 50 km afslag gemist ofzo. Ik moest uitkomen in Chartres maar dat heb ik volledig gemist. Ik kwam in een bos terecht, steil omhoog, haarspeldbochten, uiteindelijk wel 2 km de fiets en mezelf met klotsende oksels en klutsende knieën naar boven moeten sleuren. De beloning is wel super als je weer naar beneden mag scheuren.

Onderweg nog gestoken door een bij in mijn vinger, voelde iets kriebelen in mijn oksel. Mijn fiets omgevallen, gelukkig alleen bidonhouder afgebroken. Ik had het wel gehad na 70 km met veel klimmen, wel fantastisch mooie tocht en een heerlijk zonnetje. Een oud, smerig hotelletje, kon niks eten want alles was dicht op zondag. Gelukkig nog een gebakje kunnen scoren. Had ik wel verdiend vandaag, moet toch wel een kilo afgevallen zijn vandaag haha pfff.
Ik wil graag een rustdagje inlassen, veel last van mijn knietjes, jammer want verder ben ik wel een bikkel haha.
Kijken of ik iets leuks tegenkom om een dagje bij te komen.

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties op mijn blog en appjes.

  • 26 Mei 2014 - 23:19

    Marleen:

    Wauw Paola, echt respect. Dat rustdagje heb je wel verdient na al dat klim en klauterwerk.
    Wat een ervaring moet dit zijn! Liefs van Ronald en Marleen

  • 26 Mei 2014 - 23:29

    Manon:

    Heyxschat x
    geweldig wat je nu al bereikt hebt!!!!!!!!En sorry dat ik nu pas reageer maar je hebt gezien op face book van mijn broer .Gelukkig gaat het goed met hem al hoewel ik hem nog niet heb kunnen bezoeken helaas.
    Ik ben SUPER trots op je ik stuur nu maar een klein berichtje omdat ik morgen vroeg om 4.50uur uit bed moet omdat ik een vriend naar het ziekenhuis brengen voor zijn operatie .
    Ik zeg nu alleen even tegen je YOU CAN DO IT POWERWOMEN !!!
    AND DON'T FORGET THAT I LOVE YOU ♡♡♡

  • 27 Mei 2014 - 01:26

    Guido:

    Wow, boeiend om je reisverslagen te lezen. Ik had geen idee! Dank voor je aanvullende app nog :-)
    Jij maakt het avontuur van je leven. Zie af, geniet en kom tot je zelf lieve Paola!
    Ik blijf met belangstelling meelezen!

    Succes en liefde gewenst,

    Guido

  • 27 Mei 2014 - 07:33

    Margot:

    Hai Paola,
    Wat een avonturen maar je hebt er ook heel veel voor gedaan om dit te bereiken. Je bent een kanjer dat je dit allemaal aankan. En zomaar op de bonnefooi!!
    Een dagje rust heb je wel verdiend.
    Veel succes weer

  • 27 Mei 2014 - 08:28

    Greet En Frans (B&B Simpel&Goe Rijkevorsel):

    Dag Paola

    't Is alweer meer dan een week geleden dat je bij ons gelogeerd hebt. Heel plezant dat we uw avontuur via deze blog kunnen volgen. En ... het gaat je blijkbaar heel goed af! Af en toe stevig op de tanden bijten, maar anderzijds ook volop genieten van het vele moois dat je passeert en de leuke contacten die je maakt.
    Vol bewondering !!!
    En ... we blijven je volgen !

    Vriendelijke groeten uit Rijkevorsel

    Greet en Frans

  • 27 Mei 2014 - 09:49

    Dinphy Hilgerdenaar:

    Super knap. Respect. Lees heel trouw al je verhalen. Zo reis ik toch een beetje mee.
    Hoop dat je knietjes snel herstellen. xxx

  • 27 Mei 2014 - 12:00

    Vali:

    Zo ik heb je blog eindelijk gevonden! Leuke verhaaltjes moeder.. Hier gaat het leven met horten en stoten door. Trap ze! xxx

  • 27 Mei 2014 - 14:32

    Martien:

    Hei Paola,

    Ik heb iedereen je "waarbenjenu gestuurd.
    Ik probeer je te volgen want het is geweldig van je.
    Voor de beurs hoef je niet naar huis dus geniet maar lekker.
    Hier is het de hele dag regen en met bakken komt het eruit.
    Ik maar varen op de Binnendieze.
    Succes ermee en het gaat je goed.

    Martien.

  • 28 Mei 2014 - 10:56

    Loet:

    Dag Paola ,
    Waren zeer verrast te horen dat je onderweg bent naar Santiago .
    Geweldig om dit te doen , chapeau !
    Wij zitten , ook nu weer , veel in Spanje zoals bekend, en weten zeker dat Santiago al naar je uitkijkt , het is in ieder geval schitterend weer hier en dat zal zeker zo blijven .
    Geniet ervan !!
    Marianne en Loet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 15422

Voorgaande reizen:

18 Mei 2014 - 01 Juli 2014

Op naar Santiago

Landen bezocht: